FAQ | Často kladené otázky

Na co se nás nejvíce ptáte:

1) Je možné nakupovat po kusech?

odpověď: ANO, některé obklady z naší nabídky je možné kupovat po kusech. Na vzorkovně v Praze máme k dispozici sklad kusovek.

2) Kolik stojí doprava?

odpověď: Doprava je standardně kalkulována dle velikosti objednávky a PSČ. V eshopu cenu dopravy uvidíte v košíku na kartě "DOPRAVA & PLATBA". V ostatních případech (objednávky na vzorkovnách, telefonicky, emailem) vám dopravu naceníme předem.*

*Jedná se o velmi těžké zboží a stanovení ceny předem je velmi obtížné. Ve vyjimečných případech může dojít k úpravě ceny dopravy, kterou samozřejmě budete mít možnost akceptovat nebo odmítnout.

3) Mohu si zboží někde prohlédnout?

odpověď: ANO, na našich vzorkovnách v Praze a Plzni. Více informací v odkazu níže.

 

NAŠE PRODEJNY

 

4) Mohu nakupovat i jinak než přes eshop?

odpověď: ANO, objednávky můžete uzavírat na našich vzorkovnách, telefonicky, e-mailem.

Kontakty najdete v odkazu níže.

 

KONTAKTY

 

5) Jak je to se zbožím na objednávku, které není skladem?

odpověď: Zboží objednáte přes eshop stejným způsobem jako zboží skladem. Zaplacením objednávky dochází mezi Vámi a námi k uzavření kupní smlouvy, kdy my jako prodejci jsme povinni zboží dodat za předem domluvených podmínek.  Poté je zboží objednáno u výrobce. V krajních případech může dojít  k tomu, že výrobce není schopen zboží dodat, potom Vám neprodleně vrátíme peníze nebo budete-li mít zájem, najdeme odpovídající náhradu. Dopředu budete znát termín dodání a cenu dopravy. (V eshopu ji uvidíte v košíku, v ostatních případech naceníme předem.) Pokud náhodou dojde ke změnám termínů výroby, tj. dodání, budete neprodleně informováni.

POZOR: Zboží na objednávku je zbožím vyrobeným na zakázku, tedy nelze vracet (viz též bod 6).

6) Mohu zboží do 14 dnů vrátit?

odpověď: Do 14 dnů můžete vrátit pouze zboží zakoupené na e-shopu, které je fyzicky skladem. Na zboží na objednávku se tato možnost nevztahuje, zboží si můžete předem prohlédnout na našich vzorkovnách a nelze tedy uplatnit 14-denní lhůtu na rozmyšlenou.

Potřebné dokumenty najdete v odkazu níže.

 

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

 

7) Jak je to s reklamacemi?

odpověď: Na většinu zboží se vztahuje standardní záruka 2 roky. Pokud zboží přijde již poškozené, nepokládejte ho a ihned zahajte proces reklamace! Pokud dojde k poškození během používání bez vašeho přičinění, kontaktujte nás a spolu vše vyřešíme. 

Potřebné dokumenty najdete v odkazu níže.

 

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz