FAQ | Často kladené otázky

Na jednom místě najdete odpovědi na nejběžnější otázky k objednávkám, dopravě, vrácení zboží a technickým detailům. Pokud tu nenajdete, co hledáte, napište nám na obchod@vinciprojekt.cz.

Objednávky a dostupnost

Je možné nakupovat po kusech?

Ano. Některé obklady je možné zakoupit i po kusech. Na vzorkovně v Praze máme k dispozici sklad kusovek. Dostupnost Vám rádi ověříme e-mailem nebo telefonicky.

Jsou všechny produkty skladem?

Ne všechny. Mnoho produktů nabízíme na objednávku – zejména kolekce z Itálie, Portugalska a Španělska. Přibližné termíny dodání najdete u jednotlivých produktů, přesný termín potvrdíme po objednávce.

Jak je to se zbožím na objednávku?

Zboží na objednávku koupíte stejným způsobem jako zboží skladem. Po zaplacení objednávky ji zadáváme výrobci. Pokud výrobce zboží nemůže dodat, neprodleně vrátíme platbu nebo nabídneme náhradu. Přesný termín dodání a dopravu znáte předem.

Poznámka: Zboží vyráběné na zakázku nelze vracet (viz níže).

Mohu nakupovat i jinak než přes e-shop?

Ano. Objednávky můžete uzavírat osobně na vzorkovnách, telefonicky nebo e-mailem.

Kontakty

Mohu si zboží někde prohlédnout?

Ano. Zboží si můžete prohlédnout na našich vzorkovnách v Praze a Plzni.

Vzorkovna Praha Vzorkovna Plzeň

Posíláte vzorky?

Vzorky poskytujeme primárně pro profesionály (architekti, projektanti). Pokud potřebujete materiál pro projekt, napište nám – domluvíme zapůjčení vzorku nebo prohlídku na vzorkovně.

Doprava a odběr

Kolik stojí doprava?

Doprava se počítá podle velikosti objednávky a PSČ. V košíku na kartě „Doprava a osobní odběr“ vždy uvidíte aktuální cenu. Při objednávkách e-mailem nebo na vzorkovnách dopravu naceníme individuálně. U těžkého zboží může dojít k úpravě ceny po upřesnění dopravy – vždy s Vaším souhlasem.

Jak probíhá doprava těžších zásilek?

Zásilky nad 10 kg posíláme přepravní službou Toptrans nebo Geis. Zboží je pečlivě zabaleno na paletách a dopravováno přímo na místo určení.

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, osobní odběr je možný v Hostivicích u Prahy nebo v Plzni. Po připravení zboží Vás vyzveme e-mailem nebo SMS.

Platby, vrácení a reklamace

Je možné platit na dobírku?

Bohužel ne. Platby probíhají převodem nebo online platební bránou. Na vzorkovnách lze zaplatit kartou nebo v hotovosti.

Mohu zboží do 14 dnů vrátit?

Vrátit lze pouze zboží skladem zakoupené přes e-shop. Na zboží na objednávku se tato možnost nevztahuje, proto doporučujeme osobní prohlédnutí na vzorkovnách.

Důležité dokumenty

Jak postupovat při reklamaci?

Na většinu zboží se vztahuje záruka 2 roky. Pokud dorazí zboží poškozené, nepokládejte ho a ihned nás kontaktujte. Při poškození během používání bez Vašeho přičinění vše společně vyřešíme.

Formuláře a reklamace

Technické dotazy

Jaký je rozdíl mezi matným a lesklým povrchem?

Lesklý povrch odráží světlo a opticky rozjasní prostor, matný působí klidněji a méně klouže. U podlah doporučujeme mat, na stěny lze obojí.

Jak se počítá potřebné množství obkladů?

Doporučujeme přidat 5–10 % k čisté ploše jako rezervu pro řezy a případné opravy. Pokud si nejste jistí, napište nám – pomůžeme výpočet spočítat přesně.

Mohu kombinovat různé kolekce?

Ano, pokud mají podobnou tloušťku a formát. Rádi poradíme s barevným i technickým sladěním kolekcí – pošlete nám fotografii nebo výkres.

Máte jinou otázku?

Kontaktujte nás – rádi Vám poradíme osobně nebo e-mailem.

Napsat dotaz

Poslední aktualizace: říjen 2025

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz