FAQ

Na co se nás nejvíce ptáte:

1) Je možné nakupovat po kusech?

odpověď: ANO, některé kachličky v nabídce, je možné. Kontaktujte nás na telefonu 608 945 608, emailu obchod@vinciprojekt.cz. Více kontaktů najdete na stránce KONTAKTY.

2) Kolik stojí doprava?

odpověď: Doprava je standardně kalkulována dle velikosti objednávky a PSČ. Jedná se o velmi těžké zboží stanovení ceny předem je velmi obtížné. Proto po objednání vás budeme vždy kontaktovat a dopravu upřesníme. Proto s placením vyčkejte a můžete si pak v klidu rozmyslet, zda je pro vás cena za dopravu přijatelná. Osobní vyzvednutí je zdarma (musíte si pak zboží včas vyzvednout, jinak se platí skladné).

3) Mohu si zboží někde prohlédnout?

odpověď: ANO, na našich vzorkovnách v Praze, Brně a Plzni. Více informací TADY.

4) Mohu nakupovat i jinak než přes e-shop?

odpověď: ANO, objednávky můžete uzavírat na našich vzorkovnách, telefonicky, e-mailem.

5) Jak je to se zbožím na objednávku, které není skladem?

odpověď: Uzavřeme s vámi objednávku / kupní smlouvu se složením zálohy 70% z ceny objednaného zboží. Dopředu budete znát termín dodání a případně cenu dopravy, pokud budeme doručovat na vaši adresu.

5) Mohu zboží do 14 dnů vrátit?

odpověď: Do 14 dnů můžete vrátit pouze zboží zakoupené na e-shopu, které je fyzicky skladem. Na zboží na objednávku se tato možnost nevztahuje, zboží si můžete předem prohlédnout na našich vzorkovnách a nelze tedy uplatnit 14-denní lhůtu na rozmyšlenou.

6) Jak je to s reklamacemi?

odpověď: Na většinu zboží se vztahuje standardní záruka 2 roky. Pokud zboží přijde již poškozené, nepokládejte ho a ihned zahajte proces reklamace! Pokud dojde k poškození během používání bez vašeho přičinění, kontaktujte nás a spolu vše vyřešíme.